Torsdag idag :D

hej bloggen :D

Är hemma från skolan nuu
Det var en rätt lugn dag ändå :D

Imorn behöver jag bara vara i skolan
till kl 11.
Sen kommer mamma och hämtar mig för vi ska röngta cilla :/
Nervöst men samtidigt kul :D

Och sen när vi är tillbaka i stallet så blir det
att fixa inför tävlingen :DD
putsa, mjuka bizze tvätta hästen , packa
och ja ni vet :D
och sen blir det lag möte
typ gå igenom lite om på lördag och sådär

lördag , tävling all day
gå upp typ 06.00 och tävla i Ätrabygden
fförst hoppa förklass och sen lagklassen.

Blir ingen uppdatering den dan tror jag ;)

Men söndag blir det GRYM uppdatering jag lover :D

Kommer kanske mer inlägg sen

PUSS

 saknar dig älskling <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0