TÄVLING

Heej bloggen :) <33

Nu är jag hemma från tävlingen :D

Det gick gryyymt
Det var 16 lag med,
Så gaalet mycke ponnys !
Men aja.

Jag skulle ju hoppat en förklass innan
men den blev inställd för underlaget i ridhuset höll inte
typ alla ponnysar gick omkull :/
Det var en ryttare som gick omkull
så hennes axel gick ur led och bröt nyckelbenet.
Så dom flyttade ut tävlingen till paddocken
och körde BARA lagklassen.
och i laget var det.

Alexandra på Punthen
Linnea på Mix
Jag på Bizze
Moa på rolle

Vi fick 4 0:or i grunden och sen
 var det ju att ladda för omhoppning

Alex var först och satte en nolla.
Sen satte även Linnea och Moa 0:or.
Så jag fick i uppdrag att bara gå in och rida gärnet
Eftersom det bara är 3 resultat som räknas
så vi jag chansa lite.
Och Bizze var RIKTIGT taggad .
Han har aldrig varit så taggad.
Tyvärr petade han ett räcke
men jag är suuuuper nöjd !

Och vi kom 5:a
Helt galet :D <33
Super glad.
Nu är det att tagga till nästa omgång.
Ätrabygden 1 Oktober.
KOM IGEN NUU ! <3

//Beckiis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0