Sunday!

Hejsan!

Nu har jag (elin igen då ;) vaknat fixat te mig och så kom farmor och farfar och hälsa på typ. Jag var ju så sjukt osocial och satt inne och blogga hehe :D Nä men idag så ska jag shoppa höstkläder med moa (syster) och mamma :P ska kanske till kungsmässan, rooligt. OCh när jag kommer hem ska jag rensa garderobben, ut med alla inte passar kläder och såna jag inte använder! Efter det är det ju typ middag och sen ska jag fixa lite inför imorgon (skola:() och sen ska jag dejta sängen =)

Imorgonbörjar ju skolveckan och rebecka är tillbacka på bloggen! hoppas ni tycker jag gästbloggat och hållt uppdateringen bra under helgen ? hihi en kommentar till mig och rebecka tycker jag faktiskt vi är värda c:
men ett inlägg till från mig ikväll kommer oxå, sen lämmnar jag tbx till rebecka!

Men ni får ha en super dunder bra dag för det ska nämligen jag ha så hörs vi senare, pusspåer!


ahha en gammla bild på mig bjuder jag på haha, snygg snygg ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0