Rebecka tillbaka igen.

Heej bloggen.

Nu är jag frisk igen :DD
Sjukt gött
Men jag får inte hoppträna idag på finaste ponnyn
för den himla bajsdoktorn
sa att jag måste vila i typ 4 dagar eller nåt.
men på fredag DÅ rider jag i vilket fall.
och på lördag då det är division omgång igen :D
Den rider jag ju KLART ;))

Men idag så får hanna hoppträna
 bizze så han får hoppa iallafall
Det kommer säkert gå super för dom

Idag i skolan så gjorde vi typ inget......
Jag fick ta hem en grej jag har gjort på slöjden
det är en present till min lillasyster
hon fyller år imooorn ;))
Så ska gratta henne och så :DD

aja nu får ni ha en gryymt bra tisdag
PUSSSSSSSS





//beckiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0