Lördag!

Hello!

Min dag idag och det är alltså jag Elin här igen! ;) var riktigt myysig! Började med att åka till stan med pappa och syrran och köpa lite plockmat tills ikväll åt även lunch där. sen åkte vi vidare till en hästsportsaffär för att köpa starnummer lappar. Dock så var allt slut och hittade inget annat menmen. Kom hem och då var jag med en friend, vi gick runt lite,köpte godis (inte jag då bra bra där;) gick en prommenad och sen satte vi oss vid ett mysigt ställe och bara snacka, asså mys på hög nivå! Kom hem och spelade wii och lite annat sen följde jag sofie hem, eftersom jag kände för att vara ute lite oså :) Sen kom jag hem lite över sex typ och då käka vi middag! Nu har jag käkat och ska blogga och lite så innan jag ska kolla på film med la famila, skönit!

Imorgon ska jag,syrran och mamma och köpa lite höstkläder o lite annat. Men skriver mer om det imorgon!

Men ni får ha det super så hörs vi imorgon. PUss på er!

lilla jag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0