Lite om mig :D

VEM

Vem är i rummet med dig? Datan
Vem fick du senaste sms av? Alexandra
Vem tänker du på nu? Bizze <33
Vem pratade du senast i telefon med? mamma
Vems hus var du senast i? Mitt
Vem önskar du var med dig nu? Fanny eller ida <3
Vem är din favoritsläkting? Farmor :D

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Gina tricot
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Åsa IF
Var åkte du senast bil? Till skolan


VAD

Vad åt du senast? Frukt
Vad drack du senast? äppeljuice
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Rosett

Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Rosa,Blått
Vilken film såg du senast? Minns inte xd
Vad hör du just nu?  Life - Ulrik munther !

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?  ao ..
Hånglat på en bio? Nej !
Hånglat i skogen? Ne
Tyckt att din kusin är het? Nej , är typ 3 år  yngre än mig ? 
Sovit naken? NEJ
Kört över hastighetengränsen? Kör inte ens bil....
Målat om ditt rum? NEJ ?!
Dansat framför en spegel? haha , ja xd
Fått hicka? Japp
Dumpat någon? nee
Stulit pengar från en kompis? ALRDIG !!!!!!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nee
Varit i slagsmål? nee , xd
Smugit ur ditt hus? nix xd
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja……..
Hånglat med en främling? nix
Älskar eller saknar någon nu? Saknar. Oh, yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0