Gästbloggarn är här!

Hej hej alla Rebeckas läsare!

Under denna helgen kommer jag att hålla uppdateringen uppe och gästblogga :)
OCh ni kanske undrar vem jag är ? Jo jag heter Elin och bor i göteborg :) och jag känner Rebecka genom att vi gått på samma dagis och samma skola under ett tag, sen när hon flytta till Åsa släppte kontakten lite. MEn för ungefär ett årsen började jag och min tvillingsyster Moa (Rebecka är en riktigt bra vän till oss båda :) på frillesås ridklubb där Rebecka har bisse och då bröjade vi träffas igen och nu har vi blivit riktigt bra oh nära kompisar igen! :D
Och som becka kanske nämt i bloggen så rider ju jag och moa oxå i div 2 laget tillsammans med Rebecka och några andra sköna tjejer =) Jag och moa rider ju på ridskolehäst och dom är Rolle och Kaskad, Kaskad för mig och Rolle för moa!

Japp där kanske ni fick en liten anning vem jag är, haha! och ja jag har ju även jag en blogg  och där skriver jag om lite allting! Mode,kläder,shoppning,foto,mig,hästar osv osv och alltså ja vad som händer i mitt liv och en stor del av det är just ridning och hästar men även massa annat shit ;) Har haft bloggen ett tag nu och den har växt något himlans mycket under sommaren och statistken har verkligen vart på toppen! Så jag tycker att det verkligen kan vara värt att titta in,kommentera och kanske följa ? :) Ni kommer iaf till min blogg HÄR !

Men ja jag kommer skriva om lite allt möjligt under helgen, men ska försöka att hålla uppdateringen på TOPP!

Men då hörs vi senare idag, för nu ska jag rensa ur gaderobben, åka till stan, ringa någon kanske oh lite så men jag skriver om min dag senare!

Hadet så bra! KRam!

Där fick ni en bild på mig och det kommer komma fler under helgen, haha! puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0