Fixar

Hej bloggen.

Är hemma från skolan
Slutade 11.45 typ.
Har halv studiedag
Sjukt gööttt !
så är hemma och fixar lite till ikväll
isabella fyller ju år idag så
vi firade henne i morse och nu ikväll
ska vi se på film och mysa

men först ska jag och mamma till stallet och skritta bizze ;)
Det gick grymt bra för han i går med hanna
kul att se sin ponny från marken
Mamma skötte sig bra också ;))

Imorn rider nog Alex honom och fredag mjuka
och LÖRDAG Division 2 , TAGGATAGGA !
kommer bli lika grymt som förra gången
eller bättre :D

Fredag/Lördag blir det nog dåligt med bloggning.
Men söndag blir det grymt mycke
resultat , bilder och annat

här får ni lite bilder från varbergshoppet


'

Älskade ponny ♥
Du är så fin
Olagligt fin..
Och jag älskar dig här,nu och föralltid
Jga skiter i allt annat
du är allt !
Östrahults Bizass
Drömponny!

//beckiis <3

Kommentarer
Postat av: elin!

Becka..klart det blir bättre... jag är ju med!!!, haha nä men det kommer bli super :))

2011-09-28 @ 16:49:33
URL: http://elinhogstrom.devote.se
Postat av: Anonym!

Jag älskar din blogg och din häst<3 själv rider jag också i frillesås

2011-09-28 @ 20:19:55
Postat av: rebecka :)

tack du men om du rider i frillesås kom bara fram , jag bits inte ;)) <3

2011-09-29 @ 14:50:37
URL: http://ponnytjejjen.blogg.se/
Postat av: ida

haha okej

2011-09-29 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0