...

Vem är Rebecka ?
Det här är en fråga många kanske undrar ?
Jag är en tjej som inte har välrdens bästa självförtroende.
Jag kan tänka mycke på vad andra tycker om mig osv
Men jag är den jag är
Och säger ifrån mot det jag inte tycker är shyst
visst jag har blivit sviken av kompisar
men orkat resa på mig varje gång.
Men jag står upp för mina drömmar !
Och satsar stenhårt på det jag vill
Att hålla på med hästar ..
detta är en stor dröm , som jag aldrig släpper.
Det är nåt facinerande med hästar..
Ni som aldrig provat ?
Gör det !
Asså visst man kan få en del skit för det
Folk som kallar en "höstnörd" eller liknande i skolan
Man kanske får välja bort nåt "kul" som tillexempel ett Disco
Jag känner att jag inte bara "älskar" hästar.
Jag finner ett inre lugn i stallet
jag kan vara mig själv på riktigt !
Hästarna ställer inga frågor
och dom bryr sig inte om hur man ser ut
Utan dom bryr sig bara om hur man tar hand om dom
Och då känner man sig upplyft
man får fler självförtroende av att kunna ta hand om ett levande djur .
Man känner liksom "jag kan göra det här "
Det är en härlig känsla
Och när man sitter på hästens rygg , spelar ingen roll vart.
eller om det är din alldeles egna häst eller en ridskole häst.
Känslan är densamma..... Underbar ! <3
Och kärleken till hästarna är oövervinnlig.
Helt galen stor.
Och det är just denna kärleken som gör alla
oss hästälsklare speciella
Här kommer lite bilder till denna text också


Kärlek♥

Kärlek♥

Kärlek♥

Kärlek♥

Kärlek♥

Kärlek♥

Kärlek ♥

Kärlek♥

Kärlek♥

Kärlek♥

Kärlek♥

Kärlek ♥

Kärlek♥

//Beckiis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0