Det sista från mig !

lilla jag igen!

hej hej!

Här får ni dagen idag: Jag åkte ju som sagt och shoppade var först på hööks för att kolla på lite rid och häst grejer hitta inget, åkte till kungsmässan men svängde förbi svensk ridsport på vägen för dom hade värsta rean! men deras rea betyder ju vanliga priser så ;) Hitta inge där heller menmen! Sen åkte vi till kunsmässan och var där i typ 1,5 timma och shoppa, puh! men fick iaf köpt ett par grymt snygga jeans och en as mysig tröja som kommer användas flitigt i höst/vinter =) fick även en grej på bikbok asså typ extra grej gratis :D det var ett rosa linne som var helt okej+ett ganska snyggt skärp så det var bra!

Kom hem vid 5 typ och nu har jag rensat garderobben och kan säga att hälften av kläderna ligger utanför nu ;) men känns skönt att ha rensat bort allt onödigt! Nu ska jag vara inne lite på datan kolla FB,hästnet,bloggar och lite så innan jag slappar lite framför teven och hoppar i sängen efter det! :) Men ja där fick nu min dag rätt chill och go!

Nu fick ni min dag och detta är det sista från mig ! Hoppas jag lyckats med uppdateringen och gästblogging, skrivit lite inresanta inlägg,bilder osv! En kommentar tycker jag ni faktiskt ska skriva för Rebeckas skull, haha men det tycker jag verkligen att hon och hennes blogg är värd ? tycker inte ni oxå det ? jo men kommentera då då ? haha :)

Men det har vart super kul att ha fått chansen att gästblogga och skriva lite om mi mitt liv,min blogg, mig och sådära!
Men glöm inte kolla min blogg nu när jag slutar skriva här http://www.elinhogstrom.devote.se/ så kan ni forsätta följa mig om ni vill!

Men tack för att ni kollar och läst det jag skrivit och nu lämmnar jag över till Rebecka igen! Ni får en en gång ha det super så kanske vi hörs nån gång i framtiden ? haha men pusspusspåer !:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0