UPPDATE !!

tjoo bloggen.

nu är jag hemma från tävlingen igen
en sjukt lång dag
inga rosetter tyvärr men grymt jobbat alla <3

Först kom vi dit kl 09.30
och typ anmälde oss och så
och sen kollade vi liten på banan

först ut i förklassen var ju Linnea på MIX
hon var felfri i grunden men rev sista i omhoppningen

Sen var det Moa på ROLLE
hon var felfri i grunden men hade gjort en volt efter att hon
passerat starlinjen så hon fick 4 fel

sen var det Jag på BIZZE
jag var felfri i grunden men fick ett pet i omhoppingen
och så tappade jag yttersidan på ett hinder så han smet vid sidan
men jag är nöjd ändå <3

och sen var der Elin på KASKAD
hon blev tyvärr ute
men man får ju tänka att det är deras andra tävling
och kaskad är lite mongo ;))
haha men ändå <3

och sist men inte minst Felix på IBAGGIO
han nollade i grunden men fick ett pet
på i omhoppningen.

Sen var det lagklassen.

linnea och moa nollade
sen kom jag..
och såklart skulle bizze bajsanär jag vände mot
första hindret så första,andra och tredje hoppade han i slowmation
och tredje var en stor oxer
så då tappade han ett bakben så han rev ett
men sen så hoppade han så sjukt bra !
var typ 20 cm över alla hinder :D

men men  sen kom felix på ibaggio
dom rev samma hinder som mej

så det var bara att åka hem ...
men är jättenöjd ändå med dagen
ska dit igen på lussehoppet
den typ 10 dec eller nåt

//Beckiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0