Sometimes I get a good feeling, yee I've get a feeling that I never ever know

hej hej alla rebeckas läsare!

Själv sitter jag med datan i sängen.. har inte orkat dra mig därifrån ännu, haha! och lyssnar på Jessie J hel grymma låtar! Who you are och Domino är absoluta favoriter och sen do it like a dude såklart men den är ju lite gamal menändå! Ibtressant info va ? haha. Nu ska jag iaf dra mig ur sängen och fixa till mig (=smink,hår,kläder osv osv) sen käka frulle och sen drar jag och mamma till allum,stan eller nått för att köpa lite grejs som vi glömde igår, hehe! Käkar lunch där eller hemma och när jag sen är hemma får vi se lite vad Elin hittar på!
Sen ska my friend Almina till tävlingen på frillesås och fota! Så där kan det bli lite nice bilder förhoppningsvis! så ja om ni vill se så får ni väl kolla in på min blogg under veckan: http://elinhogstrom.devote.se/

Så ja lite morgonuppdaterning härva? Det bli ett inlägg ikväll oxå, sen överlämmnar jag till Rebecka igen! Så ja jag kan väl redan nu passa på att fråga er om gästbloggning var okej/bra/dålig ? om inläggen vart bra ? bilderna okej ? Inhållet i texterna/inläggen okej ? infon okej ? osv osv ! Kommentera bara er "åsikt" i detta inlägget eller någon av dom andra jag gjort :)

Ni får ha en superduper dag så hörs vi senare idag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0