one and one is two but you and I i one

hej!

Elin här! Ville bara checkat så att ni vet att jag ska hålla till här under helgen ? har ju gästbloggat oh hållt uppdateringen här innan och skrev biginlägg om hur jag och rebecka känner varandra och så då, det tog baaajs lång tid så om ni vill läsa det får ni kika och klicka er in på det bland inläggen! Ingen tid för det nu riktigt!

Jag ska iaf hoppa i ridkläder och dra till stallet för min lektion nu. Det bilr markarbetspass på älskade Rio, diggar den hästen fett mycket så det kommer bli kul! Jag ska även tävla i den kommande veckan här, två 90 cm rundor på Kaskad.

Kaskad är hästen jag börjat tävla och rida nu! En d-ponny på 1.45, lite grövre i typen men inte alls så jätte mycket typ medel! Mycket Pigg oh glad, men är ju somsagt en ridskole ponny så man får jobba för det man vill! Hoppningen har han blivit lite osäker i men det ska vi långsamt men säkert jobba upp nu!  Men jag älskar honom ändå, har fastnat nått sjukt för den hästen, så jäkla go! Och han verkar tycka att jag är rätt shysst oxå så ja vi kanske passar för varandra eller nått. Jag har bla startat en Lc  med 0:a i grunden och 8:a fel i omhp, ett grymt resultat för Kaskad och ja var skiitlycklig efter det, jag tror Kaskad oxå var det.. han ville bara inte visa det... haha :D Har starta 3 klasser med honom och den som jag nämde var vår första! Där fick ni iaf lite info om honom och ja ni kan kanske få höra lite om honom under helgen! 

Men nu måste jag dra och blogga lite på min BLOGG ! Ha det gött så hörs vi imorgon, puss!


Jag och min Kaskadi, pusspådigkaskadvisynsomtypenlitenstund!
  
och ja där har ni mig oxå, så ni inte tror jag är nån randomskuming, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0