MORGOOON :D

Hejsan bloggen

ett litet snabbt inlägg innan jag ska dra mej till skolan
Dagens OUTFILT :

Marinblå tunika - JC
Linne under - H&M
Byxor - ZARA

Och sen efter skolan
så åker jag bussen till stallet
är i stallet typ 14.30
sen så mockar jag och fixar med bizze
ska även rida han lite .

Sen åker jag hem eller åker till fotbollsträningen
och tränar med BÄSTA laget !
Och sen så åker jag hem
kommer nog vara grymt trött då
men det blir uppdatering
det lovar jag !!

Men igår så hände en väldigt tråkig sak
Maja som stått på ridskolan
fick kolik och dom kunde inte göra någonting så
R.I.P maja
22 maj 2005 - 17 oktober 2011
Vi kommer aldrig glömma dej !



isabella som hoppar bizze :D


PUSS

//Beckiis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0