Morgon bloggen :D

Hejsan  bloggen

Nu sitter jag här och chattar lite
på fb och bloggar :D

Ni har börjat komentera mer nu
vilket är jättekul :D
fortsätt med
det för då är det mycke roligare att blogga :D

sen vid typ 2 tiden ska jag till stallet
och typ kolla att vi har tillräckligt med bommar
för att ha tävlingar :D
Sen ska jag har markarbete med mamma
Kommer bli kuul :D

Sen imorn är det skola igen
Skit :/
Orkar seriöst inte
asså så fort jag kommer till skolan
vill jag bara därifrån
till stallet eller bara hem
men men det får vi stå ut med
tisdag blir det iallafall hoppträning
längtar :D
Onsdag uteritt tror jag <3

Torsdag antagligen vara med ida :D

Fredag : hopptränign på bella tror jag <3


ja det var väl typ min vecka



hahah älskar err ! <33

//beckiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0