Mina mål

Hej <3

Alla har vi väl både stora och små mål i ridningen
tänkte berätta om mina mål.
både stora och små
Mina mål med bizze just nu
är att fortsätta som det är nu , få rutin på tävlingarna
köra säkra LB rundor och verkligen rida
För att sen så småningon börja tävla LA
jag känner att det faktiskt inte är långt bort
mitt mål...
men ska fortsätta träna och verkligen kämpa
och såklart låta han har kul utei skogen <3
Mina större mål sen är SM skulle jag vilja starta
och komma upp i MSV B höjder
Och känna mej 1 med hästen
känna styrkan hos hästen när man vänder mot hindret,
viljan att vilja hoppa
själv språnget
det är magiskt ..... <3
det var nog mina mål


PUSS

//Beckiis <3


Kommentarer
Postat av: duvetdannie

Fina <3

2011-10-20 @ 19:55:21
URL: http://livetsomdannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0