If nothing goes right turn left

hallojsan!

Skön dag med shoppning för mig! Det blev handlat en vinterjacka, en tunnare stickad tröja och en skjorta! och allt till ett super pris! hängde lite med kompis efter det och nu sitter jag här och slappar på! kvällen blir att käka chips,dipp och goo mat. Kolla lite på tv slappa och ta det allmänt lugnt. Där vet ni vad jag har för mig och vad jag haft för mig idag!

Annars då ? Jo chill med höstlov, skönt att slippa skolan och stressen,kraven och allt som hör till den. Längtar sjukt till tävling och ridning, stallet och vännerna där, tävlingen ligger dock nog på första plats, haha :)  

ja och nu ska min blogg uppdaterad oxå! ni får ha en super lördagskväll och vad säger man ? glad Halloween eller :)

 


ph by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0