God morgon God morgon!

Hej hej!

Gästbloggarn här igen! ville bara säga att jag är vaken nu, haha intressant?? eller var iof vaken för typ 2 timmar sen men whatever, haha! Ridning igår somsagt och ja vi körde lite typ sitsträning, haha nä men typ gjorde vi det. Det blev inte direkt nån super serri drssyr lektion liksom,haha!

Menmen nu är iaf jag uppskriven på två 90 rundor på Kaskad, på tävlingen alltså! och moa (min tvilling syrra) på Rolle och sen massa andra tjejor från ridskolan, så det här kommer bli nicenice! Vill oxå hoppa Rio men det blir 3 rundor och jag hinner typ inte det :///(((, menmen.Två rundor Kaskad räddar lätt upp det så ;)

jaja allt från mig just nu vi hörs la senare, Kram!

Där har ni mig och Rio! Sen får ni jääättte gärna gå in på min blogg och ge ett tips, har ett sånt inlägg uppe nu! Klicka HÄR , för att komma till min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0