Frågestund Avslutad !!!

Nu är frågestunden avslutad här är svaren

Tilda :

Heejj :)
Har du egen ponny?
Vad heter den?
Hur gammal?
Tävlar du? :)
Jag såg din mamma gå med en liten ponny när jag var och provred en ponny.
De var typ tävlingar då.
Vi hann inte säga hej till din mamma :)
Men sen efter vi provridit så åkte vi in dit där de var tävlingar.
Vi letade efter dig och din mamma :D
Men vi hittade er inte ;)
Jag var borta vid Rigmor´s stall :)
Och jag har en sista fråga :D
Hur lång är du?
Och vänta TVÅ till fråga sen är jag klar xP
Hur länge har du ridit nu?
Om du tävlar, vad tävlar du då?
Asså hoppning, dressyr o.s.v. Och vilken klass?
:)
Kram Tilda

SVAR :
Ja jag har en egen ponny som heter bizze , han är 17 år.
Och ja jag tävlar :)
Jag har ridit sen jag var 6 år altså har jag ridit i 6,5 år nu <3
Jag tävlar i hoppning klass LC/LB altså 90 cm och 1m

IDA Y :
vilka bloggar gillar du mest ? <3
och om du fick välja 7 personer som du skulle
vilja leva livet med vilka hade det varit asså
av människor :) och kompisar :) <333

SVAR :
Jag gillar många bloggar men Din (idas) fannys, evelinas , cattis, alices , nellies, tildes, tuas, elins och några till ;))
Om jag fick välja 7 skulle det vara Fanny, du (ida) , Selma, Alexandra Graffner , Jonna , Kajsa och Elin/mosa högström kan inte välja mellan dom :D

ELIN H :
dom 10 top bloggarna ?
dom 10 top vännerna ?(räkna inte in familj osv)
dom 10 top hästarna ?

tio top bloggarna är 1. Nellies 2. Idas. 3 Fannys . 4 Din (elin) 5 . Cattis . 6 Alices . 7 selmasevelina 8 Klarasannerholm 9 ponnysannign 10 Lovemyy

10 top vännerna är 1. Fanny/Ida 2. Selma 3. Elin/Moa högström 4 Cathrine Sävman 5 Alexandra graffner 6 Jonna Werdin.7 kajsa bogren  8 . Maja Ivarsson 9 Evelina 10 Linnea/Sofia/Tilde/Filippa :D

10 top hästarna är 1. Bizze 2. Cilla 3. Rolle 4. Bella 5. pajas 6. Daim 7. Earnie 8 . Cora 9. Wica :( 10 . Mulle xd

FANNY:
1. vilken blogg gillar du mest ?
2. vem är din allra bästa vän , mig eller ida ?
3. om du skulle välja , mig eller hästarna ?
4. vem gillar du ?
5. vilka är dina 10 närmsta vänner ?

SVAR :
Asså gillar väldigt många bloggar
har ingen speciell "favorit"
asså älskar dig och ida lika mycke men
har känt dig längre , så väljer dig
men älskar er båda lika mycke <33
Det går inte att välja mellan kompisar och hästar
Asså älskar ju dig men asså älskar ju hästar också
det går inte att välja liksom !
mina 10 närmaste vänner är dig (fanny), Ida,Alexandra G, Jonna , Kajsa , elin,moa, Cattis, Selma , Evelina.

MOA H :
Hur ser din drömhäst ut (ponny).
häst/ponny?
godis/glass?
hästar/fotboll?
Favvvo lag? (fotboll)
landet/stan?
hoppträning/uteritt?
 
SVAR :
Asså typ mörkbrun med en vit bläs
och 4 vita strumpor och så lång man och svans och ganska pigg av sig
Och en mer hoppponny men även går bra i dressyr
det skulle vara bäst !
PONNY
GLASS
HÄSTAR men fotboll älskar jag ju såklart med.
BARCELONA
LANDET
BÅDE OCH <33

TILDE :
Vilken hästras tycker du mest om?
Vad gör du helst på fritiden, förutom hästar?

SVAR :
Connemara är min favorit
Är med kompisar , fotar och spelar fotboll <3

ANONYM :
Hur länge har du ridit?
och hur gammal e din häst?

SVAR : Jag har ridit i 6,5 år.
Min häst är 17 år :D <3

EVELINA :
Tycker du om min blogg? :) <3 <3

SVAR : Ja jag tycker om din blogg men ibland är det lite
dåligt uppdatering men annars är den bra <3



Det var svaren tack till alla som komenterade :DD <3

//Beckiis <3


Kommentarer
Postat av: Cattis

Mina kom inte med :((( älskar dej finaste !!<3

2011-10-06 @ 20:39:31
URL: http://cattissavman.blogspot.com
Postat av: Fia

Vem Moa menar du ?

Var du med Filippa i klassen och ida? <3

2011-10-06 @ 21:06:29
Postat av: Rebecka <33

Moa Högström heter hon

ja jag var med ida och filippa <33

2011-10-06 @ 21:24:26
URL: http://ponnytjejjen.blogg.se/
Postat av: Maja

<3 aaw tack så mkt :)

2011-10-07 @ 15:49:46
URL: http://truejadenators.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0