..

Ibland kan man tänka såhär
"om jag inte hade gjort så just då , hade det kanske inte hänt "
eller " tänk om det hade vart såhär istället "
Jag kan också tänka så..
te.x det här med att jag flyttade
såklart saknar jag allt och alla i göteborg.
men ändå , om vi inte flyttat hade jag aldrig
fått Bizze, aldrig lärt mej rida såhär bra
och aldrig träffat alla underbara människor här.
Så jag ångrar faktiskt INTE att vi flyttade !
Den flytten har fått mej att växa som männsika ..
Sen har såklart Cilla hjälpt mej otroligt mycke ..
Även rolle har hjälpt mej sjukt mycke !
Detta har gjort att jag nu känner mej säkrare i mej själv.
Inom ridningen.
Just nu känns det som att jag och bizze är tajtare
jag vet hans knappar och kan han släppa han lite mer
låta han ha kul
det är det viktigaste <3
Även Bella är så speciell
man kan inte tro att man kan sitt upp
och låta henne gör allt !
Man får RIDA henne..
Men det blir ju roligare då ?!
Och hennes hoppteknik
finns inget att klaga på ..
om man bara får upp galoppen
på henne hoppar hon hus !
Jag har inte ändrat mej som person
bara fått lite mer känsla i att jag kan klara saker
detta var jag för 1 år sen inna jag flyttade





Jag NU :




Tycker själv att det ser skillnad.
Men jag kommer alltid vara mej själv
det är ju endå det jag är bäst på.

Nu ska jag fortsätta min väg ....
följ med <3

//Beckiis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0