Ätrabygden

Hej bloggen.

Nu är jag hemma från
 en låång dag i soliga Ätrabygden

men det var det värt.

I förklassen gick det gryymt braa.
han var taggad och var piggare än någonsin.
Blev 8 det var 7 placerade och jag färlorade med 5 tiondeler
lite surt
men ponnyn var så fin att det inte gick att vara sur.

Sen vad det ju lagklassen också
i laget red:

Alexandra på Puntchen
Cassie på Dellan
Jag på bizze
och Elin på Kaskad.

Alex var först och satte en säker 0:a
Sen var det cassies tur och det gick vääldigt fort.
men dellan hoppade ..
fram till hinder nummer 6 där det blev tvärstopp
och cassie ramlade av också.
Så då blev det ju präss på mig och elin.
Jag var först ut , men jag var inte så jättenervös
konstigt nog.
Men iallafall , kom in på banan
och kände att bizze var laddad
så det var bara för mig att visa honom hindrerna
satte en 0:a kändes riktigt göött !

Sen var det bara Elin kvar , och det var ju hennes första tävling på kakskad
och kaskad ör lite som han är
så tyvärr en uteslutning och ingen omhoppning
men det var INTE elins fel !!!
Vi tar dom nästa gång ;))<3

Bildderna kommer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0