Underbar dag !

Hej alla :)

Sjukt skönt väder ute idag !
Typ 25 grader , LOVE IT ♥ ♥

Idag var jag först och red Bizze,
red barbacka.
Skrittade först runt fotbollsrundan cirka 20 min
sen lite lösgörande/mjukning i paddocken.
OMG vad fin har var idag
han var så mjuk och skön.
inte stretig utan bara så underbar.
och när han går så bra då är det värt allt.
Jag är så nöjd med han.
Fick även ihop han i galoppen så den blev mjukare.
jag tror både jag och han behövde ett barbacka pass ! <333333

Bilden är inte från idag

glömde föresten att berätta att när jag var på tävling i varberg(skulta gården)
Så hoppade jag ju 2 klasser LC och LB
och jag lyckades vinna båda !!

LC: 0+0 vinst ! Han var lite seg men han lyssnade jättebra på svängarna och så :)
Och vissa hopp var helt underbara. jag och en tjej till fick 25,43 exakt <3
Gissa hur glad jag blev då ! Liksom min 3:dje tävling någonsin !! <3

LB: 0+4 Vinst!! Ja iden här klassen så var han lydig på framridnignen men seg på banan.
Höll på att hoppa in i hinderstödet på kombinationen. Så inte jättenöjd med rundan men det var min första LB någonsin. och jag var den som var felfri i grunden och hade ett nedslag i omhoppningen.
Gissa om jag blev överlycklig när dom sa att jag hade vunnit!!! <3
Min första LB någonsin och jag vinner !

Min ponny är bara så bäst !! <33333333

Nästa tävling är 26/6-11 då är det agria final :DD
TAGGA !!!!<3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0