Spelat cup :)

Hejj alla :)


Idag har jag spelat tölöcupen.
Vi kom tvåa i våran grupp och ska spela slutspel imorn.

Första matchen mötte vi hermansby = 3-0 till oss altså vinst. 3 poäng

Andra matchen mötte vi kållered = 1-0 till dom altså förlust. 0 poäng

Tredje matchen mötte vi tölö = 2-0 till oss altså vinst 3 poäng

Fjärde matchen mötte vi onsala = 2-1 till dom altså förlust 0 poäng

femte matchen mötte vi Qviding (mitt förra kag innan jag flyttade) = 1-0 till oss altså vinst 3 poäng.

kände lite konstigt att möta Qviding igen men kul att träffa alla kompisar igen.

Imorn är det slutspel och jag hoppas att vi vinner hela skiten ! <333

Idag har jag även badat i havet på riktigt (KALLT) men är ändå nöjdmmed att jag gjorde det.

Och efter dom vädret är så undrbart (typ 25 grader) så har jag legat och solat i typ nån timme idag.
Blev faktiskt brunare :D

Det var nog inget mer.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0