SOMMARLOVV!!

Hejj alla ;) <3

Nu har jag äntligen SOMMARLOV !!!
Hur skönt som helst!

Så nu blir det mer uppdatering;D

Red ju Rolle i går också han var pigg och så men lite svår regelerad.

Men mina ponnysar är alltid bäst.

Synd nog kommer jag inte kunna hyra honom i somma pga av det var för dyrt och att jag har bizze <3
Och cilla som har fång kommer få gå i gräshage hela sommaren :(

Men då får hon iallafall vara ue.
Hon har stått inne i sin box i typ 2 ½ vecka ;(

Igår hade jag  även hoppträning för marie.

Hoppade bana på 90 cm & 1m.

Han var pigg i början men blev segare i slutet.

Men är ändå nöjd:)

Idag blir det dressyrträning och sen hjälpa till på clear rounden , skriver om det när jag kommer hem . <33

Men som sagt bloggar mer i kväll

PUSS/Rebecka <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0