Dålig uppdatering jag vet -.-

hejj alla .

Dålig uppdtering jag vet.

Idag har jag iallafall ridit clear round på frk.

Gick la rätt bra men fick 2 nedslag då han tyckte att hindrerna var "väldigt" läskiga!!<3
Men han var pigg och framåt så jag är ändå sjukt nöjjd.

Nästa clear round som är nästa onsdag ska jag inte ha Bizze (tror jag ) utan tänkte hoppa 70-80 med rolle (eller 80-80. tror jag )

den 26 är det agria final och då ska jag satsa på placering.
Men är nöjd hur det än går eftersom det är final !!!:DD <33

Resten av veckan blir rätt lugn och mycket uppdatering .
Så kolla , för nu kör jag igång på riktigt !!
På sommarlovet (som är typ om 1 vecka !)
Kommer det bli sjukt mycke uppdatering eftersom jag kommer vara i stallet typ varje dag ;D

Kommer bli te.x tävlingar, hiss/diss, Frågestund, mer om mig, tävlingar, bildbomber.
och massa mer ! :D





Så följ nu !! :D <33

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0