VARBERGSHOPPET,dag 2 ;DD <3

HEEJJ BLOGGEN

Idag har jag vart i varberg igen ;D <3
Fast idag var det LB(1m)
Vi kom dit typ kl 9. och då fick vi reda på att tävlingen var flyttad 1 timme,
Så vi promenerade lite med bizze och sen fick han stå och vila i transporten.
Medan vi kollade på B-ponnysar,
Kul att kolla på småponnysar ;DD
Sen gick jag banan det var ingen jättesvår bana.
Men banan var hal och upptrampad :/
Så många ponnysar rev eller vägra .
Bland D-ponnysarna så var det 9/39 som gick till omhoppning och 4 st som gick dubbel noller.
Helt sjukt faktiskt ;D
Jag gick dubbelnolla
Min ponny var suuuperduktig
Hoppade allt !
Så resultatet blev fjärde plats.
ÖVERLYCKLIG
Eftersom denna tävling var så stor hade jag inte ens en tanke att placera mig.
Min ponny var heeelt grym !!!!!!!!!!<3333
Imorn blir det att tagga till FINALL LB+5
Kommer bli grrrymmt

Här får ni bilder från dagen :)


mamma var för nervös för att fota ordentligt ;D

Överlycklig när vi kom ut från banan :)

Prisutdelning:






Fick även ett pannband som mamma köpte till mig :)

Där fick ni även se rosetten jag fick idag :)

En av dom bästa dagarna i mitt liv.

komentera tack :)

//Beckiis <3

Kommentarer
Postat av: Selmiis<3ida

Vad duktig du är , längtar tills på måndag Liseberg<3!!;DD

2011-07-22 @ 19:29:12
URL: http://selmasevelina.blogg.se/
Postat av: Selmiis<3ida

Vad duktig du är , längtar tills på måndag Liseberg<3!!;DD

2011-07-22 @ 19:29:29
URL: http://selmasevelina.blogg.se/
Postat av: rebecka :)

Taack :)

Längtar också till måndag :) <3

2011-07-22 @ 20:02:56
URL: http://ponnytjejjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0