Morgon bloggning ;)

Hej bloggen :)

Nu sitter jag här och typ har INGET att göra ;)
Vi ska snart åka in till stan och kolla på bio :)
Se Kung Fu Panda 2 :D

Sen ska vi till My One och kolla lite blandade grejer,
bla, en väst till mig <3
Kommer bli kuul :)

Uppdaterar när jag kommer hem.

Jag sitter här och taggar inför varberg.
Det kommer bli GRYYYMTT !!!!<3
Sen ska han få sommarvila i 2 veckor ;D
Och då ska jag åka till kalmar,
Jag kommer inte ha tillgång till en dator där men jag ska
se om inte nån kan gästblogga åt mig ;)

Nån som känner sog sugen att gästblogga på min blogg i 1 vecka
v 31 ?? ;DD



Jag kanske ska åka till sjöstjärnans ridläger nästa år eller östadkulle ;)
Vad tycker ni ?
Stjöstjärnan VS Östadkulle
Får se vad det blir ;)

//Beckiis <3

Kommentarer
Postat av: Linn

hej, har du varit på östadkulle?? isf kan inte du berätta om det?! :) Hur gamla oftast alla är, vad man får göra, ridpassen osv! Det skulle vara super kul :D

2011-07-18 @ 23:27:27
Postat av: Selmiis<3ida

Heej, Beckizz jag lägtar tills liseberg!! Men när du är i kalmar så då skulle jag vilja gästblogga åt dig<3 För du har gjort det åt mig??.. Så då blir det min tjärnst, Herrå<3<3 Puss;DD

2011-07-19 @ 10:39:41
URL: http://selmasevelina.blogg.se/
Postat av: Selmiis<3ida

Heej, Beckizz jag lägtar tills liseberg!! Men när du är i kalmar så då skulle jag vilja gästblogga åt dig<3 För du har gjort det åt mig??.. Så då blir det min tjärnst, Herrå<3<3 Puss;DD

2011-07-19 @ 10:40:16
URL: http://selmasevelina.blogg.se/
Postat av: Filippa <3 Östadkulle

Hejsan Linn! Jag ska bara säga att jag rider på Östadkulle och är skötare på en häst vid namn Daim. När du menar hur gamla alla är menar du då hästar eller menniskor. Menniskor är från 3-24 år. Och hästar 3-31. På ridpassen så har vi varierande man har en häst tre gånger. 1 gången så har vi dressyr. 2 gången har vi markarbete. 3 gången har vi hoppning. Det kan även bli uteritt istället för något. Det skulle vara jätte kul om du kom till Östadkulle i sommar och du med Beekizz. PS. din blogg är super!!! :)

2012-06-04 @ 14:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0