Kurs hos marie - dag 1

Hej :)

Idag har jag haft kurs hos marie.
Tänkte berätta om dagen nu men tyvärr blev det inga bilder KANSKE bara kanske mer bilder imorn.
Men först skrittade vi dit bizze klockan 9 var hos marie kl 9,45
 sen red jag ett dressyr pass  kl 10.30
Det gick bra men han var sjukt stel ihöger men underbar ivänster.

Sen åt vi lunch , vi åt en pastasallad den var god men lite stark.

vi hade teori (longering)
vi lengerade Brille det gick bra för mig. jag fick prova och hålla när han galopperade ;DD
Det var faktiskt skitkul <33

Sen hade vi ett hoppass också :)
hoppade inte så högt men det var skönt att hoppa lågt också.
Hoppade mycket bågar och sånt :)
han lyssnade asbra så det var kul :)

Skriver mer sen

Beckiis <3



Min ponny är snygg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0