Hej :)

Hej bloggen.

Jag har inte bloggat på några dagar nu och det är för selmis har vart här:)
Vi har haft suuperkul :)
Vi har badat,fiskat krabbor,vart i stallet,hoppat och skrattat ;)
har bildbomb men den kommer sen.

I tisdags så red jag ju clar round på viskadalen ;DD <3

90 cm : 0 fel clear round
Är riktigt nöjd med rundan.
Han var pigg och hoppade bra på alla hinder :)

1m: 4 fel.
Han var helt grym på denna rundan dock slarvade på ett plank.
Men vissa hinder hur grym som helst <3 <3
sista hindret hoppade han typ 1,30 (kändes det som) och det var jag INTE berädd på så jag flög av och landa på ryggen. gjorde svinont men sen mådde jag bättre.
Men annars är jag suppernöjd med rundan :) <3


innan jag gick in på banan :)

1m:



Bästa bilden :)


Har även en film från 90 cm rundan ska försöka få upp den :)


Beckiis <3

Kommentarer
Postat av: Evelina :)

Ni är sjukt fina tsm! :D Grattis! <3 synd att du ramla av bara ;)

2011-07-13 @ 19:57:22
URL: http://lovemyy.blogg.se/
Postat av: Fanny

gullig blogg:) Och duktig häst:) Ärdet din?? :)kram <3

2011-07-13 @ 21:06:18
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Rebecka <33

Evelina: naww tack och jag ramla av efter mållinjen så jag blev inte utesluten xd



Fanny: aww tack ja det är min ponny ;) kram <3



2011-07-13 @ 21:48:25
URL: http://ponnytjejjen.blogg.se/
Postat av: Moa

gud va fin akort på dig och bizze !.kommer bli kul på tisag o se honom och dig !. Kram Moa ! :)

2011-07-17 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0