Har haft bloggpaus.

HEJ

Har verkligen inte hunnit blogga nu dom senaste dagarna.
Men har vart rätt skönt att inte behöva tänka på bloggen ett tag.
Men nu kör jag igång igen och nu ska det bli bättre än förut :)

Men iallafall
Idag var man med gryyma tjejor :)
Fanny,Cattis och Vilma
Hade det bääst.
Har lite bilder på mig och fina cattis.
Dom andra bilderna ligger på fannys telefon så vi får se om jag får upp dom :)
Sjutsade sen ner cattis till min träning och hon kollade på :)
Eftersom Cattis bor så nära så sjutsade jag hem henne också :)
Men vi hade faktiskt askuul <33
Fanny har ju fyllt år så jag gav henne min present och så gjorde vi glasstårta till henne ;)
hihi :)
Imorn åker jag ju somsagt bort men selma kommer blogga på bloggen den veckan.
Jag KANSKE ska vara med cattis imorn men jag vet inte riktigt :) <333
aja här kommer bilderna på mig och cattis :

FINAST !!♥


Jag och finaste cattis ♥


Så himla fiin ♥

Bloggar kanske imorn innan jag åker annars bloggar jag när jag kommer hem <3

//Beckiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0