Gästbloggnig från Elin!

Hej!

Nu blire lite gästbloggning från mig!

Och vem är jag ? jo jag heter Elin Högström och bor i göteborg ;)
Jag hade tidigare en häst som hette Frasse som vart en C-ponny på 1,36 men som jag tyvärr växte ur under förra hösten och såldes den första november till en jätte gullig familj i skåne som det går jätte bra för :) Nu rider jag på ridskola (den där becka har bisse) och ungefär en gång i veckan rider jag även privat lektion för Camilla, vet inte om Becka nämt henne förut i bloggen ? hon är iaf C-tränare och rebcka red för henne innan hon fick bisse (eller bizze z eller s?), och nu under sommaren hyr jag och min tvillingsyster moa två hästar från ridskolan, Maja och Bönan(becka kanske har nämt dom?) bönan för mig och maja för moa!

Och jag känner rebecka genom att vi först gick på samma dagis och sedan samma skola :D
efter att Rebecka flytta till åsa flöt kontakten bort lite, men nu när vi börja på frillesås ridklubb har vi börjat träffas igen :) dock så rider jag sent på fredagen och då är rebecka inte alltid där men ibland :D
annars så känner våra familjer varndra väldigt väl så vi har vart hos Becka några gånger på fika och middag så så håller vi även kontakten upphållen, och sedan finss ju även smarta facebook att snacka på ;)
Nu på tisdag skall vi även vara med på samma hoppkurs för Camilla, så då träffas vi!
dock så är bara becka med på tisdagen eftersom det var en tävling eller något som stötte ihop med onsdagen tror jag :) Men jag är med på båda dagarna och då rider jag Bönan! 

Så där fick in lite gästbloggning :D
Ni får även jätte gärna kolla in på min blogg www.elinhogstrom.devote där rebecka gästbloggat, kanske kan va kul, vad vet jag? :D (komentera+följ gärna bloggen oxå,hihi)

Hej då! så får ni hade super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0