Bloggpaus

Hejj alla

det har varit en bloggpaus för jag har varit i ....... FALSTERBO !!!!!!
Hur kul som helst :)
Kollade ponnyhoppning(1,25)
Ponnygalopp det var det bästa !!
Det var typ hur söt som helst.
Det var shettisar och det var typ 5/8 som ramla av :/
Men den bästa va den minsta(och tjockaste xd)
Ryttaren ramla av(den med)
Och alla andra ponnysar fånga man lätt men den här bara sprang undan så fort det kom nån
SÅ SJUKT UNDERBART !!
Asså det var typ 20 stycken som försökte fånga men det gick inte <3
Hur kul som helst att kolla på.
Det var terräng hinder på banan och så gick först den ponnyn ner i ett(det var typ ett vattenhinder)
men när den såg att det var vatten så försökte den vända, men då stog det funktionärer där och då smet den under brädan ;)
Så klockrent !<3
Det var verkligen dagens underhållning XD

Sen köpte jag:
Ljusblåa benskydd fram+bak :- 400 kr 
blått schabrack :- 300 kr

och så försökte jag hitta pannband men det fanns inget -.-

Och idag var jag och kollade på "sommarlov"
Det programmet faktiskt kul ;)
Har bilder det kommer sen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0