Svar på frågestunden ;)

Okej här kommer svaren på era frågor ;)

Evelina :
Vad Fick dig att börja rida ?
Svar :
Jag och familjen var på utflykt till gunnebo slott
Där finns det ponnyridning.
Jag provade och blev fast direkt
Tyckte det var jätteroligt
Så ställde mig i kö på ridskolan
och sen har det bara fortsatt.
Jag tycker hästar är underbara djur.
;) <3

Ida ♥ :
Vad ligger erat stall?
vad heter dina favorithästar ?
Svar :
Stallet där jag rider heter Frillesås Rid Och Körklubb.
Det är även där jag har Bizze ;)
Mina "favorithästar" är
Bizze , Cilla , Rolle , Daim , Pajas , Earnie och Bella
:) <3

Elin Högström :
Vad fick dig att välja Bizze ?
Vad tycker du om min blogg ?
Svar :
Jag föll för bizze när jag provred han första gången :)
Hans underbara personlighet
och sin ärliga vilja att göra rätt
Och så tyckte jag att han var sååå söt
han var helt perfeckt.
Jag var helt säker på att han var den jag letat efter.
Och jag hade rätt :)
Jag tycker din blogg äger.
du uppdaterar ofta och bra inlägg.
Gillar när du har bildbomber.
och du redigerar bilder bra.
sen ibland tycker jag du kan säga till när du har bloggpaus <3
annrs blir det liite svårt.
Men annrs tycker den ÄGER verkligen
http://elinhogstrom.devote.se

Ja det var svaren

PUSS
//Beckiis <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Nu kör vi ingång ännu en header tävling på boggen!

Om ni vill vara med klicka in på länken och kommentera "jag är med" så har ni chansen att vinna en jätte fin header!

http://lidingouss.blogg.se/2011/august/ny-header-tavling-pa-gang.html



//Matilda, Lidingö Uss

2011-08-18 @ 23:18:47
URL: http://lidingouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0