statisken stiger :D

HEEJ BLOGGEN :D

Nu har jag vart i stallet och haft hoppträning :)
Gick superbra med tanke på att han har vilat från hoppningen i 3 veckor.
Han var lite seg men hoppade bra.
Hoppade bana på 9 språng och vissa hopp stämbe grymt bra.
Var faktiskt välsdigt nöjd med min sits :D
Koncentrerade mig på mest att ha ner hälen och stilla händer :)
Och då blev hela min sist mycke bättre :D

Ska ha dressyrträning på honom imorn 16.30
Men ska till stallet typ vid 2
För att smörja och så ! <3
Och sen blir det uppdatering när jag kommr hem :D

Ni får komenterar mer annars är det inte lika kul att blogga :/

Så kom igen och komentera nuu <3

Det är bara imorn kvar och sen skola
Kan nt fatta det .
Asså sommarlovet har gått grymt snabbt.
Och tanken att sitta i skolan hela vägen fram till höstlovet
lockar INTE !!!!!!!!!!!
Men det finns fördelar
att träffa alla man inte sett på hela sommarn
Och så.

Men längtar redan till nästa sommarlov :D
För jag kanske ska på ridläger på sjöstkärna med
Elin och Moa
Längtar grymt mycke.

Aja jag bloggar mer imorn bitti :)

ses <3

//Beckiis <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: gulle, va gullig du e <3

älskar sånna som kommenterar sånt,

sånna som du betyder <3

2011-08-16 @ 22:16:28
URL: http://ebbalye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0