Sista dan innan skolan och det spöregnar.

HEEJ BLOGGEN :D

idag så är det sista dagen innan skolan.
Det spöregna ute :/
Mysigt värre altså :/

Ska till stallet sen och putsa alla grejer och hs dressyrträning :D
På söndag ska jag hoppa Clear round.
Vet bara inte vilken höjd,
Antigen 90-1m
eller 90-90
Jag ska kolla med Marie idag <3

Annars finns det inget att göra typ :/

Jag ska snart gå och äta lunch :D
Fast jag vet inte vad jag ska äta xd
Nu sitter jag och typ tråkar sönder ,
Tips vad man kan göra ?? <3
Ikväll avslöjas hästvinnaren så RÖSTA nuu :D <3

Ni får mer uppdatering ikväll :D


Min ponny är finast ;) <3

//Beckiis <3

Kommentarer
Postat av: Tilde (L)

Jag trodde du hade tagit bort din blogg Becka ? följ , läs , kommentera min blogg ! <3

2011-08-17 @ 13:29:21
URL: http://fallstromtilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0