Presentation

Hej.

Har sett att det kommit massa nya läsare.
Så jag tänkte göra en presentation om mig själv ;)

jag heter då Rebecka Olsson och är 12 år.
Jag har en egen maxad D-ponny som heter Östrahults Bizass.
Tillsammans och vi ut på några tävlingar.
Men hyfsade rsultat ;)
2 vinster, i lokal LB / LC.
Även en fjärde placering i Varbergshoppet LB.
Och nära placering i andra tävlingar ;)
det är rätt galet stort för mig.
För ett år sen , red jag på ridskola 1 gång i veckan.
Hoppade ca 60 cm .
Och nu , har egen häst.
Rider 5 gånger i veckan.
Hoppar ca 1.10
Och rider LB med godkända poeng i dressyr.
Detta är sjukt stort för mig.
Jag skulle aldrig klarat det.
Utan mina vänner.
eller utan bizze.
För förra året flyttade jag då hit till åsa från göteborg ;)
Tyckte först att det var jättejobbigt.
att lämna vänner och så.
Men sen fick jag väldigt mycke stöd från kompisarna här.
Alla var jättesnälla.
Fick känsla av trygghet här.
Sen fick vi ju med cilla när vi flyttade .
Tyckte det var jättestort och spännande.
Att ha en halvt "egen " häst.

Min och cillas saga.
Får ni reda på i morn

SES

//Beckis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0