Hatar skolan ..

Tja bloggen :)

Asså uppdatering kommer suga ett tag nu ..
Hinner verkligen inte både med skolan , stallet och sen blogga.
Tyvärr.
För skolan och stallet måste komma före bloggen
Jag vill faktiskt inte få dåligt omdöme iskolan med läxor och så för att
jag måste blogga.
Så jag bloggar när jag kan hinner :)
Okej ? <3

Men iallafall.
Igår var jag ju och hoppade bizze på hoppträning.
Gick grymt bra ;)
Hoppade bana på 1m-1.10 :D
han klarade det grymt bra ;))
Han var även pigg och framåt ,
Var vääldigt nöjjd med han :D

Idag då red jag ett dressyrpasss för marie.
Ibörjan så var han stel och ovillig.
Men efter när jag jobbat han ett tag så släppte det.
Han var helt underbar.
Bar upp sig själv.
Jag har en snyygg ponny ;)) <3

Imorn blir det fotbollsträning :))

Fredag blir det kanske en fotbollsmatch och sen ska jag till stallet och putsa
och så innan tävlingen :)) <3
Längtar :D <3
Ska hoppa LC/LB :))
Hoppas det går bra ;)

Iallafall bloggar mer imorn eller i kväll :)) <3

//Beckis <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan beskära bilden om du vill ? asså det blir lite mer inzomnning på dig och Bisse då :D ses imorron ? KRam www.elinhogstrom.devote.se

2011-08-25 @ 16:59:34
URL: http://www.elinhogstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0