HALLO :D <3

HEEJ <3

Jag hade ju dressyrträning igår.
det gick la sådär , han var GANSKA stel ;D
Men stundtals slappnade han av <3
sen blev det lite sent när mamma skulle rida ;)
Hon skulle rida 7 - halv 8 men det blev 8 - halv 9 :S
Så jag var inte hemma förren 9.
Och så efter jag duchat och så var klockan 21
,30
Och eftersom jag skulle till skolan så han jag inte blogga ;)

Idag väckte mamma mig kl 8
SKIIIIIT :((
Var verkligen hur trött som helst .
Och då började vi ändå 20 över 9
Imorn börjar vi 8
Kommer inte klara det !!!!

jaja idag i skolan , hade vi typ
tipspromenad och gick på promenad.
Jag och några andra pkte ner till ica
på lunchrasten och köpte glass.
NICE ;)
För nu när vi går i 6:an
så får vi typ åka iväg på rasterna
bara man kommer i tid till lektiornerna ;)
Annars verkade det ganska lugnt ,
Men lite rörigt med alla olika rum
man ska vara i ;)
men jag lär mig nog snart ;D <3

En liten rolig är att det är skolfoto på måndag
Men såklart så kommer ju vårt skolfoto i bara
åsakatalogen utan i KUNGSBACKA katalogen
också :S
Kommer säkert se MONGO ut :/ <3
aja

På lördag ska jag spela match mot TÖLÖ (tror jag )
Borta , kommer bli niice.

Lite senare idag blir det även fotbollsträning :D
LOVE IT ♥

aja kommer ett inlägg sen med hästvinnare m.m <33

//Beckiis <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0