Du är underbar...

Hej bloggen :D <33

Idag red jag ut med mamma.
Jag hade Bizze och Mamma hade Cora.
Vi red ner till stranden och fortsatte sen en bit mot åsa.
Bizze var superglad och pigg för att få komma ut
i skogen och springa lite :D <3
haha han var verkligen asglad <3
Och jag körde lite ökningar i traven
here gud !!!
Han längde så sjukt bra , han blir så himla maffig.
Min finaste ängel ! <3

imorn ska jag rida bizze barbacka i paddocken.
ni får uppdatering när jag är hemma .

Asså är det nån som fattar att skolan börjar på TORSDAG ????
bara 3 dagar kvar.
Jag döööööööör !

Men ska njuta av dom sista sommardagarna nu mitt sommarlov har varit grymt !<3


Bild från varbergshoppet :D<3
Komentera om ni vill ha fler :D <33

//Beckiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0