Älsklingar :D <3

Tänkte berätta om dom hästar som betyder mest för mig <3



Börjar med BIZZE :

Ja kan ju börja med att jag har haft han i drygt 7 månader.
Han är den ponnyn man drömmer om
Ställre upp i vått och tort.
Men ändå med mycke egen personlighet ♥
Han är min alldeles egna ängel.
Jag klarar mig seriöst inte utan han .
När man hoppar ,
Bara man sätter upp ett bra tempo
Så sköter han resten, Och han försöker alltis göra sitt bästa.
Man kan bara älska denna ponny <3
I drrssyren är han riktigt snygg att kolla på när han går i form.
Min alldeles egna ponny :D

JAG ÄLSKAR HAN AV HEEELA MITT HJÄRTA !!


CILLA :

Ja cilla är min lilla prinsessa :D
Hon är det seriöst sötaste som finns !
Alla som går förbi henne.
Charmas av henne,
Hon är en liten diva.
Vill ha allt på sitt egna vis.
Men hon betyder oerhört mycke för mig.
Hon är så full av bus att man inte kan bli arg på henne
mer än ett par sekunder <3
Känslan av att hoppa med henne är obeskrivlig.
Hon är som en glad studsboll.
Hon verkligen " studsar " över hindrerna :)

JAG ÄLSKAR DIG MIN SÖTNOS
Rolle :

Rolle är en riktig kanonponny.
Han hoppar allt , hur han än kommer.
Även om han kommer lite när aså hoppar han ändå.
en ponny med hjärta av rent guld !
En riktigt fin ponny.
Har man en gång vunnit hans förtroende.
Så sitter det i hela livet !
Jag är så himla glad att jag fick vara skötare på en sån fin ponny !
Helt otroligt .
Att det finns så fina ponnysar är helt galet.

MIN FINASTE PRINS , DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖRALLTID

//Beckiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0