Cilla :)

Heej alla

Här kommer ett inlägg om Cilla också :)

Det började med att en i min ridgrupp berättade att hon var medryttare på en shettis (Cilla)
Så en dag fick jag följa med och rida henne :)
Då hade hon nästan ingen kondis och var som en shettis brukar vara ENVIS !
Men jag började iallafall rida henne 1-2 gånger iveckan.
Hon lärde mig mycket !
Sen när vi flyttade så undrade Cillas ägare om vi ville "Hyra" henne i ett år.
Och det gjorde vi !
Hon har lä'rt mig hur det är att ha häst alla tider på året, och utan henne
skulle jag aldrig haft Bizze !
Nu har hon sjukt bra kondis och har börjat söka sig eråt när man rider !
Vi hoppar ca 55 på tränigar !
Cilla är född 2001
Svart men ser lite mörkbrun ut
LÅNG MAN + SVANS !
Och världens sötaste huvud !(OCh världens sötaste mule )
Hon är egentligen 75% shettis och 25% Islandshäst !
Jag har allt att tacka henne .
Utan henne skulle jag aldrig utvecklats till den ryttare jag är idag !

Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0